Uwaga, Informacja techniczna, serwisowa.

Przed zbliżajacym się sezonem proszę przeserwisujcie swoje Skki Trikke, sprawdźcie dokręcenie wszystkich śrub, smycze nart, elastomery, tulejka wspornika kierownicy.
Szczególnie sprawdźcie czy w dobrej kondycji są elastomery przegubu. Jeżeli zielone są postrzępione, wycięte jak na zdjęciach
należy je wymienić! Pozwoli to Wam cieszyć się bezporblemową jazdą podczas zimowego szaleństwa na stoku. 🙂
Zamówić można je w sklepie, wysyłam generalnie w ciągu jednego dnia z dostawą w dniu następnym 🙂

Wymiana jest bardzo prosta:

Wypinamy szczypcami pierścień segera, wyjmujemy srubokrętem znajdującą się pod nim podkładkę, odkręcamy środkową śrubę z podkładką i wydłubujemy śrubokrętem stary elastomer. Czyścimy środek z pozostałości starego elastomeru, szczególnie rowek dla segera. Nowy elastomer smarujemy smarem silikonowym i wkładamy go w “oczko: przegubu. Dokręcamy środkową śrubę z podkładką tak by elastomer wszedł do końca. Jak nie wejdzie można podłożyć pod tę półokrągłą podkładkę podłożyć inną o średnicy wewnętrznej nieco większej niż łącznik przegubu i dociągamy śrubę. Wkładamy srebrną podkładkę i zapinamy pierścień segera. I jeżeli była dodatkowa podkładka wykręcamy śrubę z podkładką, usuwamy ją i dokręcamy śrubę z podkładką półokrągłą. To wszystko. Całosć nie powinna trwać dłużej niż 10-15 minut. W razie pytań jesteśmy pod meilem info@trikke.pl , telefonem 694 468 182
🙂
Nowe, czarne powinny wytrzymać już kilka sezonów