Zapraszamy do zapoznania się z plikiem pdf , w którym opisaliśmy cały proces podstawowego przeglądu przedsezonowego Skki Trikke model 2017.
Szukaj
Ostatnie wpisy
Najnowsze komentarze
- Tomasz Dziedzic - Ankieta Skki Trikke
- Sklep SEO - Ankieta Skki Trikke
- Tomasz Dziedzic - Wymiana elastomerów w przegubie Skki Trikke. Biuletyn techniczny.
- Tomasz Siemaszko - Wymiana elastomerów w przegubie Skki Trikke. Biuletyn techniczny.
- Ferdinand W - Wypad Skki Trajkkowy do Sankt Moritz, Szwajcaria. Relacja.
Archiwa
- listopad 2023
- październik 2023
- lipiec 2023
- czerwiec 2023
- marzec 2023
- luty 2023
- styczeń 2023
- grudzień 2022
- listopad 2022
- październik 2022
- wrzesień 2022
- lipiec 2022
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- marzec 2022
- luty 2022
- styczeń 2022
- grudzień 2021
- listopad 2021
- październik 2021
- wrzesień 2021
- sierpień 2021
- lipiec 2021
- czerwiec 2021
- maj 2021
- kwiecień 2021
- marzec 2021
- luty 2021
- styczeń 2021
- grudzień 2020
- listopad 2020
- październik 2020
- wrzesień 2020
- sierpień 2020
- lipiec 2020
- czerwiec 2020
- maj 2020
- kwiecień 2020
- marzec 2020
- styczeń 2020
- grudzień 2019
- listopad 2019
- październik 2019
- sierpień 2019
- lipiec 2019
- maj 2019
- kwiecień 2019
- marzec 2019
- styczeń 2019
- grudzień 2018
- listopad 2018
- październik 2018
- wrzesień 2018
- sierpień 2018
- lipiec 2018
- czerwiec 2018
- kwiecień 2018
- marzec 2018
- luty 2018
- styczeń 2018
- grudzień 2017
- listopad 2017
- październik 2017
- wrzesień 2017
- sierpień 2017
- lipiec 2017
- czerwiec 2017
- maj 2017
A przegląd starszego modelu?
Starszy model serwisujemy bardzo podobnie:
Tak samo należy sprawdzić wszystkie połączenia gwintowe i na taki sam klej anaerobowy gdyby było poluzowane dokręcić.
Smarowania i ostrzenie nart tak samo :
Dolna krawędź podniesiona o 0,5 stopnia
Bok ostrzymy na 88 stopni
Tak samo należy sprawdzić zatrzask wiązania narty.
Jest zasadnicza różnica w smarowaniu przegubu. Przednią oś przegubu należy odkręcić i wyjąć i samą metalowa oś jak i w środku plastikowe tulejki posmarować smarem i po smarowaniu należy złożyć i dokręcić \. Pamiętając by śrubę dokręcić z klejem anaerobowym. Gdyby był luz na tej przedniej oso przegubu należy dołożyć jeszcze jedną podkładkę.
Łącznik przegubu nie rozbieramy, wystarczy pod półokrągłe podkładki psiknąć, smarnąć pędzelkiem smar. Podczas tej czynności pochylić Trajkka by odsłonić miejsca pod podkładkami przy okrągłych elastomerach.