Miło nam poinformować i pokazać Wam długo oczekiwany, nasz najnowszy produkt, nowy model Skki Trikke w oznaczeniu modelowym 2025!!


Podstawowy kolor oczywiście zielony, ale #GreenPower teraz jest w trochę zmodyfikowanym odcieniu. Zieleń limonkowa, co daje lekkości i elegancji. Drugim podstawowym kolorem jest siwy, który zastąpił czerń jaka była w modelu 2017. Całość kolorystyczna jest matowa. Dzieki temu osiągnieliśmy wizerunkową lekkość i mniej będzie widać rys jakie mogą pojawić się podczas używania naszego Skki Trikke na stoku narciarskim.

Dwa kolory do wyboru

Ten model będzie dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych. Różnią się one między sobą kolorem przedniego bumpera ( zielony lub siwy) , kolorem osłony wspornika kierownicy ( zielony lub siwy) i kolorem podstaw wiazania nart ( zielony lub siwy)

Tekstura powierzchni na kierownicy, platformach i przednim bumprze jest lekko chropowata, czyli matowa i zapobiegnie to np. poślizgowi stóp na platformach. A dzięki temu również ręce na kierownicy będą miały lepszy chwyt. Kierownica jest pokryta miękką pianka PE. By ręce miały komfort kontroli jazdy ale jest ona na tyle twarda by zachowac dużą trwałość.

Rama, rura sterowa oraz część przegubu ma w nowym modelu 2025 profil hexagonalny. Ta zmiana zapewnia dużo sztywniejszą ramę co będzie miało istotny wpływ na lekkość i precyzję jazdy.

Platformy zostały zmodyfikowane i zwiększyliśmy wysokosć zębów i zostały podwyższone jak i została zwiększona ilośc kolców na zębach równomiernie rozmieszczonych na całej powierzchnii platform. Znacząco poprawi to przyczepność z podeszwami butów i poprawi kontrolę trzymania buta podczas agresywnej jazdy w głębokim śniegu.

Nowe narty, przednia 77 cm, tylne 99 cm z drewnianym rdzeniem i nową geometrią dają lekkość jazdy i precyzję podczas każdego skrętu. A nowy spiekany ślizg narty poprawi poślizg. Tego typu ślizg, zarezerwowany dla wysokiej klasy nart lepiej przyjmuje smar i lepiej oddaje go podczas jazdy po śniegu. Czyli smarowanie nart bedzie lepsze i dłużej smar będzie utrzymywał się na ślizgu tych nart.

Opracowany został zupełnie nowy przegub wraz z nowym, zmienionym systemem składania. 

Elsatomery przegubu maja inne wymiar i inną konstrukcję. Teraz będą w formie silentblocka, czyli poliuretan jest w obudowie matalowej i w środku znajduje się tulejka. Zostały zatem wyeliminiowane podkładki, a sama wymiana elastomeru zajmie 5 minut. Nie ma pierścieni segera. Elastomer teraz zabezpieczony jest tylko dwoma śrubkami, które się wykręca i wymienia te element w chwilę.

Nowy system składania posiada blokadę luzu na pinie. Ten element przenosi wszystkie obciążenia. Pin zatem będzie się teraz otwierał swobodnie i bez oporów w każdych warunkach na stoku narciarskim.

Są również nowe stopy mocowania nart, które są lżejsze i zrozbione z nowego materiału firmy DuPont z dodatkiem włókna szklanego. Bardzo wytrzymałe i dobrze tłumiące drgania.

Zmieniliśmy również elastomery w stopach, do których zapinamy narty. Są one dwustopniowe. Z miękkiego stopniowo się utwardzaja i w głębokim skręcie, podczas dużych prędkości twardnieją. Przyczyniając sie do zwiększenia stabilności skrętu i braku myszkowania nart w mocnej krawędzi.

Ten model Skki Trikke jest krótszy i węższy od poprzedniego modelu ze zmienioną geometrią tylnych nart. To poprawiło bardzo mocno stabilność jazdy na wprost oraz szybkość przechodzenia ze skrętu w skręt. To fajna cecha, która pozwoli na dużo szybszą reakcję jadąc po muldach czy w niebezpiecznej sytuacji stokowej. Np. nagle wyjeżdżajacy nam z boku narciarz wtedy ta zmiana umożliwi jeszcze szybszą reakcję na zmianę kierunku w pełnej krawędzi. To ważna cecha w aspekcie zabawy ale i bezpieczeństwa.

Złożony SKKI TRIKKE wygląda tak

No i kolejna ważna zmiana w zakresie codziennej uzyteczności!! Ten model ma być finalnie ok 600-800 gram lżejszy. Ale to i tak nie będzie miało większego znaczenia! Akcesoryjnie będzie można dokupic kółka, które w sekundę zamienią Skki w wygodny do ciągnięcia wózek. Z tego rozwiazania będzie każdy zadowlolny!! 💚💚💚✅👍👌🙂 Kółka wraz z ramą będzie się przechowywało, nosiło w nowej, zmienionej wersji torby do nart.

Dołożyliśmy również małe, nowe akcenty kolorystyczne, czyli flaga Polska na nartach, czerwone i zielone, anodyzowane elementy: obudowa łożysk osi sterowej, pin dźwigni, pin blokady, klamra regulacji wysokości kierownicy, klamra łożysk. Te elementy nadają elegancji i pokazują jakość produktu.

Możecie zatem już składać zamówienia na ten model Skki Trikke 2025.


Przewidywany termin dostawy to:

sierpień, wrzesień 2024.