Tomasz Kurdziel opowiada o tuningu nart. Wart obejrzenia materiał od NTN Snow & More .

Jak ostrzyć narty?

 

My w Skki Trikke w standardzie mamy podniesienie krawędzi 0,5 stopnia, bok ostrzony na 88 stopni. Ale po wielu testach, dla tych co lubią jazdę w mocnym pochyleniu, dla tych co jeżdżą już długo na #Skki #Trikke i czują bardzo pewnie podczas jazdy ( szybka jazda) polecamy zmianę kątów na podniesienie dolnej krawędzi do 1 stopnia ( o tym opowiada Tomek ) a bok 89 stopni. Daje to pewną jazdę w głębokiej krawędzi, krawędź jest “później” , trzeba szybciej przenosić ciężar ciała i balans Trajkka ze skrętu w skręt ale nadaje to dynamizmu do jazdy, krawędź jest stabilna w skręcie i nie szarpie podczas przechodzenia ze skrętu w skręt.

Co daje tuning?

 

Tuning nart do 1 stopnia podniesienia dolnej krawędzi w naszym sprzęcie narciarskim daje też fają zabawę w jeździe na muldach. Ale uwaga. Jazda musi być dynamiczna a ciało musi stanowić balans napędowy ( moment bezwładności) przy szybkim przechodzeniu ze skrętu w skręt. Ważna jest też praca ciała góra dół z aktywną pracą mięśniową rąk. Ale zapewnia to niesamowitą zabawę i kontrolę jazdy.
Dlatego nie jesteś poczatkującym, to tuninguj swoje narty, szukaj swojego ustawienia kątów i baw się niesamowicie fajnie na śniegu. 🙂
 
 
#LoveMyTrikke #TuningNart #Narty #TrzyNarty #GreenPower #Narciarstwo