+48 694 468 182 info@trikke.pl

Oto  wnioski i najważniejsze cechy nowego modelu Trikka T10 ( autor: Tomasz Dziedzic)
Tak więc T10 to:
– kierownica nie musi być podniesiona wysoko, ja mam 186 cm i była ustawiona w okolicy połowy wysokości wspornika
– pozycja jazdy bardziej odchylona do tyłu niż w T12
– w T12 musisz wciąż napierać mięśniami na kierownicę, wciąż ją “atakować” tutaj w T10 to jest niepotrzebne, jazda korzysta z “fizyki”, jedziesz z pochylenia, nie ma potrzeby by napierać na kierownicę by szybko jeździć. To wspaniała, fanowa cecha tego modelu
– bardzo trudno a wręcz niemożliwe jest zrobienie wheeli, nawet przy zupełnym odchyleni się do tyłu przednie koło ma kontakt z nawierzchnią. Natomiast podniesienie przedniego koła szarpnięciem do siebie kierownicy przy pokonywaniu krawężników jest bardzo proste. Te cechy to zasługa nowej geometrii
– podjazd pod ostre wzniesienie jest o co najmniej 30% łatwiejszy. Nie “mordujesz” rąk, dzięki geometrii i jeździe na “okrągło” jazda jest dużo łatwiejsza. To wspaniała cecha tego modelu!
– T10 jest trochę wolniejszy od T12 ale za to szybciej się rozpędza, łatwiej jest przyspieszać a to wpływa, że w mieście gdzie jazda jest falami średnio jeździło się mi dzisiaj szybciej niż na T12 ( to trzeba by pomierzyć, bo to może subiektywne odczucie ale odczucia są rewelka)
– podczas jazdy nie trzęsie jak w T12, jest dużo bardziej aksamitny i komfortowy
– hamulce bębnowe ….. klasa sama w sobie!!! Doskonałe!.
– ale najważniejsza cecha to wspaniała, szybka, bujana, jazda. To daje fan i dużą przyjemność jazdy. Każdy skręt z maksymalna przyczepnością przedniego koła to pewna, bez uślizgów jazda. Łatwo przyspiesza i nie morduje mięśni. Można jechać …. i jechać ….. i jechać …… 🙂
– elastomer w przegubie jest sztywny i po każdym skręcie daje “sprężyste odbicie” podczas wyjścia ze skrętu i przyspieszasz. To jest bardzo fajne!!

Sumując, nie pamiętam kiedy tak mi się fajnie jeździło jak dzisiaj. To zasługa tego nowego modelu. Czy jakieś zmiany bym zaproponował? Może dołożenie chwytów z rogami? Ale myślałem o tym do dzisiejszej jazdy, na teraz nie uważam tego za konieczne, jak ktoś chce to można to zmienić. Nic innego nie widzę. Po prostu jest perfekcyjny 😀

 

#Trikke #T10 #LoveMyTrikke #Petarda #T10Petarda #TrikkePoland

Film ze spotkania Trajkkerów podczas promocyjnej imprezy w Ciechocinku: