Uwaga, Informacja techniczna, serwisowa.
Przed zbliżajacym się sezonem proszę przeserwisujcie swoje Skki Trikke, sprawdźcie dokręcenie wszystkich śrub, smycze nart, elastomery, tulejka wspornika kierownicy.
Szczególnie sprawdźcie czy w dobrej kondycji są elastomery przegubu. Jeżeli zielone są postrzępione, wycięte jak na zdjęciach
należy je wymienić! Pozwoli to Wam cieszyć się bezporblemową jazdą podczas zimowego szaleństwa na stoku.
Zamówić można je w sklepie, wysyłam generalnie w ciągu jednego dnia z dostawą w dniu następnym
Wymiana jest bardzo prosta:
Wypinamy szczypcami pierścień segera, wyjmujemy srubokrętem znajdującą się pod nim podkładkę, odkręcamy środkową śrubę z podkładką i wydłubujemy śrubokrętem stary elastomer. Czyścimy środek z pozostałości starego elastomeru, szczególnie rowek dla segera. Nowy elastomer smarujemy smarem silikonowym i wkładamy go w “oczko: przegubu. Dokręcamy środkową śrubę z podkładką tak by elastomer wszedł do końca. Jak nie wejdzie można podłożyć pod tę półokrągłą podkładkę podłożyć inną o średnicy wewnętrznej nieco większej niż łącznik przegubu i dociągamy śrubę. Wkładamy srebrną podkładkę i zapinamy pierścień segera. I jeżeli była dodatkowa podkładka wykręcamy śrubę z podkładką, usuwamy ją i dokręcamy śrubę z podkładką półokrągłą. To wszystko. Całosć nie powinna trwać dłużej niż 10-15 minut. W razie pytań jesteśmy pod meilem info@trikke.pl , telefonem 694 468 182
Nowe, czarne powinny wytrzymać już kilka sezonów
Najnowsze komentarze