Elektryczny Trikke 3×3 to mobilny pojazd, który przewozi ładunek mając modułowe akcesoria.

Tak, to ma sens, mówi dyrektor generalny Trikke Tech.
W dzisiejszej globalnej gospodarce dostawy sprawiają, że ​​świat się kręci i działa, sprzedaje i dostarcza. Zarówno dla firm, jak i konsumentów oczekiwanie na dostawę stało się cotygodniową, jeśli nie codzienną praktyką. A ponieważ stawka jest tak wysoka, zrobiono wiele, aby światowe systemy dostarczania towarów działały prawie jak… no cóż, jak w zegarku. Mimo to istnieją wyzwania, zwłaszcza jeśli chodzi o ostatni etap podróży paczki, dostawy towaru, zwany również „ostatnią milą” (dostawy). Obecnie ta ostatnia mila jest wyboista: niezgrabna, kosztowna i nieefektywna. Problem został zbadany, ale rozwiązania są i sa dostępne w zasięgu ręki.

 

„Nadchodzi przebudzenie korzystania z elektrycznych rowerów towarowych i skuterów”, mówi Gildo Beleski, dyrektor generalny i główny inżynier w Trikke Tech. „Wielu producentów oferuje teraz modele zaprojektowane z koszami lub platformami zintegrowanymi z pojazdem, wszystkie do przewożenia wielu różnorodnych towaró i rzeczy”.

Jednak Gildo Beleski uważa, że ​​trójkołowy pojazd do mobilności osobistej Trikke Tech oferuje jeszcze najlepsze rozwiązanie.

„Stworzyliśmy unikalne i inne podejście by rozwiązać kwestie transportu ostatniej mili”,

mówi. „Nasz Trikke Cargo System zwiększa użyteczność Trikke na wiele sposobów bez uszczerbku dla osobistego aspektu mobilności.”

                                   

Podczas gdy trójkołowy Trikke na baterie nadaje się już do wielu profesjonalnych zastosowań – w tym dla służb ochrony i organów ścigania, służb ratowniczych i logistyki biznesowej – system cargo sprawia, że Trikke jest jeszcze bardziej użytecznym narzędziem w tych zastosowaniach oraz w wielu innych aspektach transportu. Kluczem, mówi Beleski, jest modulacja:

„Skrzynie ładunkowe można dodawać i usuwać z głównej ramy Trikke w kilka sekund bez pozostawiania śladów. Dodatkowo przyczepę można podłączyć, a następnie szybko odłączyć i używać jako samodzielny wózek transportowy.”

Sama przyczepa może być modelem z platformą lub kontenerem, co pozwala na wiele konfiguracji wózków, które spełnią zadane i  określone potrzeby, takie jak transport chłodni, gorącej żywności lub sprzętu ratunkowego i sprzętu medycznego. (Model płaski jest również dostępny za pośrednictwem GSA Advantage).

„Przyczepa, która może służyć jako samodzielny wózek, wydaje się być to lepszym rozwiązaniem niż wbudowanie elementu ładunkowego bezpośrednio w nadwozie pojazdu” – mówi Beleski. „W ten sposób, na przykład, jeden pojazd może przemieścić wiele wózków do stref załadunku i rozładunku. Albo kierowca może odłączyć się od Trikke i ciągnąć przyczepę od drzwi do drzwi, a nawet w domu, na hali czy w środku w obiekcie przemysłowym.

Modułowa mobilność może mieć duże znaczenie na tak wielu poziomach, 

mówi Beleski, który od dziesięcioleci dopracowuje specyfikacje Trikke i jego liczne zastosowania:

„Nasz system cargo realizuje dostawę ostatniej mili wydajniej niż ciężarówki i furgonetki. Brak pracy na biegu jałowym, brak hałasu i emisji oraz bardzo mała powierzchnia zajmowana przez sprzęt. Wyobraź sobie Trikke z ładunkiem, jadącego prosto do drzwi odbioru lub dostawy zamiast podwójnego parkowania (lub parkowania daleko). Stanowi to kluczową zaletę: zwinność, mobilność i efektywność połączoną z szybkością dostawy”.

Ta sprawność dotyczy nie tylko ostatniej mili dostawy. Wyobraź sobie ratownictwo medyczne wyposażone w elektryczny Trikke wyposażony w ładunek ratujący życie, starannie zabezpieczony w walizce Pelican 1460EMS. Specjalnie zaprojektowanym we współpracy ze strażą pożarną i personelem ratownictwa medycznego (i coś, co Trikke Tech może zainstalować przed dostawą).

„Pojazdy Trikke mogą efektywnie przewozić ludzi i ładunki”, mówi Beleski. „Trikke Cargo System jest inteligentny, modułowy i może być niezwykle konkurencyjny w porównaniu z rowerami cargo. Wierzymy, że Trikke, dzięki swojemu unikalnemu rozwiązaniu, jest dobrze przygotowane na ostatnią milę i dalej w kwestii dostaw i transportu cargo towarów.”

                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

Plik PDF z systemem Cargo dla Trikke TRIKKE Cargo_draft1
Cennik wszystkich akcesori dla kompleksowego wyposażenia Trikke w system CARGO: TRIKKE Cargo Accessories