Film z testów elektrycznego Trikke w wersji 48V na leśnych duktach, ścieżkach, w terenie.
 
“Pierwsze wrażenia z testów w terenie:
 
Las mokry i wilgotny po deszczu sprzed 2 dni .
#Trikke jest projektowany na płaski teren, a z racji napędu na przednie najmniej dociążone koło opona ślizga się po błocie gdy jest pod gorę .By dociążyć przednie koło wystarczy stanąć nieco bliżej kierownicy.Radził sobie gdy miedzy błotem i kałużami było kilka metrów lepszej przyczepności. Gdy jest płasko jedzie również na przełaj po lesie po gałęziach .Można go nieść , lub prowadzić jak taczkę na niedługich odcinkach. Pchanie na przełaj lub pod gorę przez małe koło jest niewygodne. Pchałem i niosłem zaledwie na kilku odcinkach a resztę trasy jechałem ścieżkami,na przełaj lub leśną drogą. Trikke nie poradził sobie jedynie z podjazdami pod gorę gdy była błotnista ścieżka. Nigdzie z niego nie spadłem ,wszystko działa ,nic się nie urwało mimo mocnego katowania ,umyłem jedynie z błota po powrocie. Jakość materiałów jest tu wysoka.”
 
#LoveMyTrikke #EV #HulajnogaElektryczna #Hulajka #Elektryczny #FajnyElektryk