Bezpieczeństwo    Szybka nauka    Bez bólu nóg    Bez kontuzji    Bez wiązań narciarskich

Po prostu ….. Stań i Jedź

Bądź wyjątkowy, wyróżnij się na stoku!

Wiele osób ( powyżej 70 % użytkowników) jeżdżących na Skki Trikke to osoby z problemami stawów kolanowych, nóg czy kręgosłupa.  Jeżdżąc już od wielu lat na Skki zauważyliśmy pewien schemat mechaniczny jazdy.

czytaj więcej

Bezpieczeństwo i łatwość nauki wynika z konstrukcji całego sprzętu. Jak wiadomo narciarstwo to kontuzjogenny sport wymagający do opanowania techniki wielu lat nauki jazdy. Największą zaletą Skki Trikke jest posiadanie trzech nart.

czytaj więcej

Nasz Skki na każdym stoku, w każdych warunkach daje wiele przyjemności i radości. To naprawdę jest FunCarvingowy sprzęt. Można robić wiele fajnych trików, skakać, czy jeździć na „kole”. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.

czytaj więcej

SKKI TRIKKE  –  TRZY NARTY Z WIĄZANIAMI PRZESTRZENNYMI

Kto jest najlepszym narciarzem?

Ten kto się najlepiej bawi na stoku.

A KTO SIĘ NAJLEPIEJ BAWI? TEN CO JEŹDZI NA SKKI TRIKKE!

Trikke Skki to nowe wyzwanie na zimę. Każdy bez trudu odnajdzie się na śniegu. Ten sprzęt umiejętnie łączy narty z bezpieczeństwem. Nie trzeba się przy tym mozolnie uczyć jazdy. Jazda jest dziecinne prosta. Trzy narty i rama zapewniają bezpieczeństwo. Nie ma wiązań narciarskich, jeździsz w normalnych, zimowych butach.

Po godzinie jazdy panujesz nad tym sprzętem narciarskim. Co najważniejsze, na Skki Trikke nie odniesiesz żadnej kontuzji. A gdy jesteś po kontuzji narciarskiej jest to jedyny sprzęt dla ciebie!

Jakość wykonania oraz użyte materiały zapewniają trwałość a gwarantuje to produkcja Made in Poland.

Narciarski Trikke Skki to łatwy wjazd każdym wyciągiem narciarskim. Można go łatwo i szybko złożyć. Zimowy Trikke Skki to twoja zimowa jazda z pełną kontrolą prędkości i kierunku jazdy.

Trzy narty z wiązaniami przestrzennymi.

Jeździsz na Skki Trikke – jesteś wyjątkowym sportowcem. Każdy na ciebie zwróci uwagę na stoku.

ŁATWY … nauka jazdy trwa 15 minut. 3-punkty kontaktu ze śniegiem dają łatwą i bezpieczną jazdę. Kierownica utrzymuje krawędź  i daje pełną kontrolę jazdy. Carving i skręty są łatwe i bezpieczne

INTELIGENTNY …… BEZPIECZNY..…Na zimowym Skki Trikke nie potrzeba specjalnych krępujących ruch butów. Bez wiązań narciarskich jesteś bezpieczny i nie grozi tobie żadna kontuzja narciarska. Jazda jest naturalna dla twoich kolan a po jeździe łatwo składasz do transportu.

ZABAWA …. Jazda na zimowym Skki Trikke jest ekscytująca i wzmaga emocje.  Na stoku czujesz się jak zawodowiec i masz więcej zabawy niż wszyscy wokół.  Jeden rozmiar powoduje że twój Trikke jest dla ciebie, dla rodziny, dla znajomych.

Rekomendacje

Jeżdżenie na Trikke SKKI nie wymaga żadnego dodatkowego wyposażenia, wystarczą normalne zimowe lub trekkingowe buty by czuć sie najlepszym narciarzem na stoku.

Jeźdźcy SKKI Trikke doświadczają uczucia wolności i bez wiązań narciarskich przemierzają zbocza i doskonale kontrolują swoja szybkość. Skki Trikke daje jeźdźcowi zwinność, sterowność, posłuszeństwo.

Wyciągi narciarskie – Łatwy w użyciu na wszystkich wyciągach narciarskich,  wjazd na krzesełku, w gondoli, orczyku czy talerzyku jest banalnie prosty, intuicyjny i bezpieczny

Zdjęcia produktu

11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Skki Trikke vs dwie narty

Porównamy nasz sprzęt narciarski do klasycznych dwóch nart. Kto okaże się lepszy, kto wygra tę rywalizację sportową? Poniżej wyniki tej rozgrywki.

Zimowy Skki Trikke to trzy narty z wiązaniami przestrzennymi. Dzięki trzem nartom mamy ciągły kontakt trzema punktami z podłożem. Jak zapewne pamiętasz z lekcji fizyki trzy punkty wyznaczają płaszczyznę. Gdy mamy kontakt trzech nart ze śniegiem mamy 100% równowagę i się nie przewracamy. Z tego również powodu narciarz jeżdżący na dwóch nartach od czasu do czasu „dołącza” trzeci punkt podparcia ( kijek narciarski ) by złapać równowagę. Czyli narciarski Skki Trikke jest stabilnym i pewnym w jeździe sprzętem narciarskim na stoku dużo bardziej niż dwie narty Niezależnie od umiejętności i techniki jazdy.

1 : 0 dla Skki Trikke

Rama narciarskiego Skki Trikke i nowatorski przegub nad przednią nartą stanowi rewolucję w sporcie narciarskim. Dzięki ramie niezależnie od warunków na stoku (muldy, lód) czy techniki jazdy lub jej braku, narty jeźdźcowi NIGDY się nie rozjadą przez co nie straci kontroli nad jazdą, nad kierunkiem, nad prędkością. Rama również determinuje ZAWSZE jednakową, stabilną krawędź podczas skrętu każdej narty co gwarantuje kontrolę w każdym momencie skrętu! Dzięki tym właściwościom mamy większą możliwość kontroli jazdy, pełna krawędź zawsze!, nie rozjeżdżające się narty również zawsze!

2 : 0 dla Skki Trikke

Na Skki Trikke jeździmy w zwykłych, zimowych butach. Dwu narciarze najlepiej wiedzą jak dla normalnego, zwykłego narciarza sztywne, ciasne, determinujące tylko jedną pozycję stóp w nartach buty narciarskie stanowią problem i uciążliwość podczas całodziennej jazdy na stoku. Użytkownicy dwóch nart zawsze mówią, że najfajniejsze w jeździe na dwóch nartach jest wieczorem zdjęcie butów J . Skki Trajkker ma bardzo wygodne, ciepłe, nigdzie nie uwierające miękkie zimowe buty. Jest wiele osób z zdeformowanymi stopami, niepełnosprawni mający uszkodzony staw skokowy i przez to nie mogą jeździć na dwóch nartach ze względu na niemożność noszenia sztywnych butów narciarskich. Dla nich narciarski Skki Trikke to jedyna możliwość uprawiania narciarstwa.

3 : 0 dla Skki Trikke

Największą zaletą jazdy na zimowym Skki Trikke jest to, że nie mamy wiązań narciarskich i nie jesteśmy przypięci na stałe do sprzętu. Na dwóch nartach, na snowboardzie jesteśmy na stałe złączeni ze sprzętem. Podczas utraty kontroli nad jazdą niekontrolowany upadek jeźdźca jest kierowany przez sprzęt narciarski a nie przez niego samego. Dopiero w ostatniej chwili w dwu nartach wypinają się narty, ale z reguły jest to za późno ( w snowboardzie nawet się deska nie wypina!). Kontuzja lub kolizja gotowa. My natomiast nie jesteśmy przypięci na stałe możemy zeskoczyć, odskoczyć, szybko ze sprzętu. Trikke jest do nas przypięty elastyczną smyczą ( którą można zapiąć do ręki lub nogi) i nie zacznie niekontrolowanie przemieszczać się w dół. Skki Trikke jednak podczas wszystkich naszych testów zawsze po kilku metrach ( bez smyczy) sam się przewracał i zatrzymywał. W nowym modelu Skki Trikke 2017 jest nowy typ smyczy, która ma możliwość przypięcia do nogi.

4 : 0 dla Skki Trikke

Przy ewentualnym zderzeniu na pewno łagodniej będzie wyglądało uderzenie z 15 kg Skki Trikke niż  ze 100kg człowiekiem ( narty, ciężkie buty narciarskie, kijki, masa narciarza, uderzenie kości). Proszę zauważyć również, że zimowy Skki Trikke i jego rama są w kształcie trójkąta i sprzęt „odpycha” przeszkodę lub sam odpycha się od przeszkody ( działanie klina, rozkład sił na trójkącie, wypadkowa siła jest dużo niższa niż przy prostopadłym uderzeniu!! To mówi fizyka i mechanika). Zresztą dowodem na to jest, że od 2005 roku odkąd ten sprzęt istnieje na rynku jest brak wypadków z udziałem narciarskiego Skki Trikke czy brak kontuzji narciarskich u jeźdźca czy innych osób na stokach. To dotyczy nie tylko Polski ale także Europy i USA!!

5 : 0 dla Skki Trikke

Podczas jazdy na śnieżnym Skki Trikke w skręcie i trzymania krawędzi NIE MA ROTACJI KOLANA , nienaturalnego ruchu dla tego stawu w nodze co jest zmorą dla dwunarciarzy i sprawcą większości kontuzji narciarskich! Krawędź w Skki Trikke jest utrzymywana wewnętrzną ręką, siła w nodze idzie wzdłuż kości i przechodzi przez miękki but na platformę i dociskając dolną nartę do śniegu. Ręka  i mięśnie przedramienia, biceps, triceps, obręcz barkowa, mięśnie trapezowe przy kręgosłupie pracują nad kontrolą krawędzi ustawiając ją pod wybranym przez jeźdźca kątem. Jazda swobodna, pewna i nie męcząca.

6 : 0 dla Skki Trikke

Kolejną wielką zaletą jazdy na narciarskim Skki Trikke jest to, że nie jest monofizyczna jak dwie narty czy snowboard. Podczas jazdy na tych dwóch sprzętach 100% siły jest kontrolowanych TYLKO przez mięśnie nóg. Zwykłego narciarza po dwóch godzinach jazdy prowadzi to do utraty sił, braku kontroli nad sprzętem, a trzeciego dnia do wielkich zakwasów i niemożności wchodzenia po schodach. Brak siły równa się braku techniki, a brak techniki równa się braku kontroli jazdy. Natomiast w narciarskim Skki Trikke w 50% pracują dolne części ciała i w 50% górne. Stąd my nie znamy pojęcia zakwasów, bólu nóg czy braku kontroli nad jazdą. Jeździmy dwa razy więcej i dwa razy bezpieczniej niż na dwóch nartach czy snowboardziści. Tak wygląda to z perspektywy fizyki i mechaniki jazdy dla tych sportów.

7 : 0 dla Skki Trikke

Osoby z problemami kręgosłupa. Dla takich osób jazda na zimowym Skki Trikke to jedyne rozwiązanie pozbycia się problemów podczas uprawiania narciarstwa. Jeżdżąc na Skki Trikke jeździec opiera się o kierownice i odciąża swój kręgosłup co pozwala mu oszczędzać tę partię ciała i pozwala uprawiać narciarstwo. Zimowy Skki Trikke to jazda bez bólu i problemów.

8 : 0 dla Skki Trikke

Nauka jazdy na tym sprzęcie trwa 15 minut, podczas nauki adept narciarstwa nie przewraca się wcale. Po godzinie ma 100% kontrolę nad sprzętem, kontroluje prędkość i kierunku jazdy jak doświadczeni i wieloletni narciarze dwunartowi!! Oto film ( WitówSki) z osobą, która jeździ pierwszą godzinę w życiu na tym sprzęcie:

Czy taką jazdę można nazwać za niebezpieczną?
Czyli najbardziej niebezpieczny czas do pełnego opanowania dwóch nart czy snowboardu w narciarskim Skki Trikke został skrócony do absolutnego minimum! Każdy wie, że w dwunarciarstwie czy snowboardzie najwięcej wypadków jest z powodu braku kontroli prędkości i kierunku jazdy. Ten czas nauki jazdy to najniebezpieczniejszy czas w narciarstwie. Ile trwa dobre wyszkolenie dwunarciarza, by panował na każdej trasie nad prędkością i kierunkiem jazdy? Tydzień, dwa, miesiąc, sezon, dwa czy trzy sezony …….? Dużo ………. na pewno nie 15 minut!

9 : 0 dla Skki Trikke

Muldy, lód, nieprzygotowany stok narciarski.

Dla jazdy na Skki Trikke nie ma znaczenia jaki jest stok i w jakim jest stanie. Dla nas nie ma znaczenia lód, muldy czy tłok na stoku. Na tym poniższym filmie pokazujemy jak się jeździ :

Jazda po lodzie – od 0 min 0 sec do 1 min. 38 sec ( puste stoki gdzie jest lód bo dwunarciarze i snowboardziści się tam bali jeździć z uwagi na duże niebezpieczeństwo i ryzyko wypadku, kontuzji).

Jazda po czarnej trasie, po muldach, świeży śnieg – od 2 min 45 sec. Proszę zwrócić uwagę na narciarzy z boku jak „jeżdżą” a właściwie stoją bojąc się prędkości. Dziewczyna spokojnie kontroluje prędkość skrętami, dohamowaniem i śmiga z wielką łatwością w dół.

Jazda w tłoku, na niebieskiej trasie, zmuldzony stok – od 4 min. 42 sec. – proszę zobaczyć jak wygląda jazda pośród  średniej statystycznej dwunarciarzy, snowboardzistów na tej trasie

10 : 0 dla Skki Trikke

Bezpieczeństwo czynne podczas jazdy na narciarskim Skki Trikke.

W Skki Trikke z uwagi, że nam się nogi nie rozjeżdżają, że nie mamy nadmiernie obciążonych nóg, nie ma znaczenia dla nas stan trasy, czy są pola lodowe, czy muldy. My jeżdżąc na zimowy Skki Trikke nie patrzymy się przed siebie, na metr, dwa, pięć szukając problematycznych miejsc na stoku tak jak to ma miejsce u statystycznego dwunarciarza. Nas to nie interesuje. Jeżdżąc na Skki Trikke, patrzymy się daleko do przodu 100 – 200 – 300 metrów. Oceniamy co się dzieje przed nami, patrzymy gdzie siedzą snowboardziści, uczą się dzieci, gdzie stoi na stoku grupka osób. Skki Trikkerzy dużo wcześniej to wszystko widzą i jesteśmy w stanie z dużo większym wyprzedzeniem zaplanować sobie trasę naszego przejazdu, by uniknąć stresującej sytuacji na stoku. Podczas jazdy możemy się swobodnie oglądać na boki lub zerknąć do tyłu by sprawdzić czy ktoś z tyłu, z boku nie jedzie podobnym skrętem co my. Możemy szybko, łatwo skontrolować kierunek jazdy, by nasze ślady się nie zjechały. Na dwóch nartach jest to dużo trudniejsze i bardziej niebezpieczne.

11 : 0 dla Skki Trikke

Zalecenia lekarskie

Nasz produkt polecają lekarze ortopedzi z całej Polski osobom po rekonstrukcjach wiązadeł kolanowych, operacjach łąkotek, kręgosłupa, bioder.  Zakazują jazdy na dwóch nartach czy snowboardzie! Zimowy, narciarski Skki Trikke dla takich osób jest jedyną akceptowana formą narciarstwa. ( min. światowej sławy ortopeda prof. Jarosław Fabiś, FMC Łódź).

12 : 0 dla Skki Trikke

Powyższe argumenty, techniczne uwarunkowania, sposób jazdy na Skki Trikke jednoznacznie wskazują na totalne bezpieczeństwo, łatwość jazdy, szybkość nauki jazdy i pełną kontrolę kierunku i prędkości dla każdego, kto się porusza na tych trzech nartach. Stosując sportową terminologię, zwycięstwo 12 : 0 jednoznacznie wskazuje na to jaki sprzęt narciarski wygrał w tej rywalizacji.

Instrukcja nauki Jazdy

Instrukcja Obsługi Skki Trikke

Stawy Kolanowe a Skki Trikke

Kontakt do nas

TRIKKE Polska
ul. Rysia 6
87-800 Włocławek
Poland
Mob.: +48 694 468 182

e-mail: info@trikke.pl

My w mediach